Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 12:56   #11
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jobbmail/privatmail

Jeg er student på samme sted som hvor jeg jobber. Det betyr at studentadressen min er det samme som jobbadressen min. Når jeg bruker mailen til studentrelaterte ting, så anonymiserer jeg den alltid så mye som mulig, fjerner signaturer osv.

Når det er jobbrelaterte ting, sørger jeg for å alltid ha noe i signaturer som identifiserer arbeidsstedet.

Jeg synes det er pussig at de spør bare fordi de ser adressen, men samtidig er det jo viktig for de også å sikre seg hvem ett svar gis til - fordi de kan påvirke hvordan de ønsker å formulere seg i svaret. Det betyr ikke at de svarer noe annet, eller noe feil i svaret til den ene kontra den andre, bare at man tilpasser språk og innhold litt.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat