Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 09:52   #31
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikk og bruk når man inviterer venner med på ferie

For mange av oss er det vel også sånn at vi nok kan ha råd til den flybilletten, men ikke uten å ofre noe annet eller måtte ta fra sparepenger som egentlig er avsatt andre ting. Uansett kan det jo være flere grunner til å takke nei, som at det ikke passer i forhold til familiens ferieplaner, man ikke er komfortabel med å sende barnet med noen andre eller andre grunner. Jeg tror at en tenåring kan bli like sur fordi de ikke får være med fordi man akkurat da skulle på ferie til bestemor og de ikke kan komme hjem til tomt hus, som at man ikke har nok penger til billetten.

Men så lenge noen hadde spurt meg først og ikke nevnt det til barnet før jeg evt. sa ja, så hadde jeg ikke hatt problemer med å takke nei dersom det ikke var noe vi ønsket at barnet skulle være med på. Har for så vidt ikke noe problem med å si nei dersom barnet mitt hadde visst om det heller, men jeg regner med at det da var noe det hadde blitt mye krangel og misnøye rundt og det hadde nok vært greit å sluppet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat