Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-21, 17:47   #70
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommersko for tenåringsgutter

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Du kjenner vel skolen deres og vet hvordan det er der. Her har de hyller å legge bøkene i så det er i praksis ikke så mange bøker frem og tilbake hver dag. De bruker ipaden mer enn bøkene, har jeg inntrykk av fra storesøster.

Jeg kjenner ikke skolen her, men har en nabo som gjør, så jeg får forhøre meg der for min del.

Guttungen selv svarte akkurat "fungerer ikke den jeg har", så mulig vi rett og slett skal avvente og se, vi får se hva vi lander på.

Men han tok i ale fall med glede med seg nye innesko til skolen i dag, sandalene vi kjøpte, og mener selv at de trenger han til høsten også. Om det endrer seg i løpet av august vet jeg ikke. Før eller siden begynner vel ungen å bry seg...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat