Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-22, 16:29   #23
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bank-ID på mobil

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Den bør ikke fases ut før bankid på app har fått mer av den funksjonaliteten det er sagt den skal ha, skulle den ikke få biometri eller noe?

Har ikke noe å si for meg, jeg har irriterende nok byttet til nordea, og det er mulig det ikke blir langvarig, vi får se. (men å flytte lånes mange ganger blir vel dyrt?) og de bruker ikke bankid på app, de har en egen app. Hva er greia med det????? Men jeg har ikke fått testet den enda for jeg har hatt trøbbel med posten som gjør at jeg ikke har fått bankid i nordea enda. Trolig til uka da. Men jeg har min gamle i sbanken og sier ikke opp den med det første så det er greit

Sparebank 1 har hatt sin egen engangskodeapp i veldig mange år og har fortsatt med sin egen de også. Kan være samme med Nordea, at de har hatt den løsningen lenge og ser ikke vitsen til å bytte (eller ta utviklingskostnadene) når de har noe som fungerer.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat