Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-14, 12:26   #19
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til pen ryggsekk?

Så ikke denne før nå jeg, Teo. De var også absolutt aktuelle, veldig enkle og rene. Jeg skal ta en nærmere titt. Har ikke funnet sekken jeg har sett for meg enda, men jeg har vært og kjøpt en sekk allikevel. :sparle: Jeg falt litt for denne når jeg så den tidligere i sommer, litt sånn styggpen den også, kanskje mest stygg ; Dakine-produkter, farge Lux. Virker å være veldig gode produkter.



Og ikke nok med det, vips hadde jeg kjøpt matchende toalettmapper, en liten (den på bildet) og en stor ...og nå har jeg jaggu bestilt en matchende bag/koffert også, den største på bildet. Jaja, den blir om ikke annet lett å spotte på rullebåndet når jeg skal ut og reise, og det skal jeg jo ganske snart allerede. Så håper bare den kommer frem innen den tid, estimert fra England 23.-30. august, jeg reiser 6. september. Haha, og jeg blir lett å spotte i det hele tatt, "ton-i-ton".

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat