Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 23:16   #33
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å finne nytt hverdagsservise!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Vi har servise fra Pillivuyt. Det er kanskje ikke det mest spennende, men tåler alt (jeg setter former rett fra fryseren inn i stekeovnen, tallerkenene ser like fine ut etter mange år i oppvaskmaskinen, osv), men er stilrent og kan brukes både til hverdags og fest. Jeg tror jeg hadde valgt det samme serviset om jeg skulle startet på ny samling.

Dette hadde jeg også valgt hvis jeg fikk bestemme. Desverre tok mannen en sjefsavgjørelse og kjøpte servicedeler i gave til meg en gang uten å spørre meg først. Jeg har bestemt ca alt annet av interiør, så følte ikke at jeg kunne legge ned veto. Vi har partitur fra Porsgrunn. Helt Ok, men veldig små skåler. Ok til frokostblanding/forrett - men litt for små til suppe til middag. Mulig de har noen større da, jeg har ikke sjekket så nøye.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat