Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-16, 09:47   #59
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Westworld

Jeg tror ikke egentlig det er meningen at vi skal like Dolores. Vi skal like Maeve, Bernard og Teddy. Men vi skal ikke like Dolores. Jeg lurer faktisk på om hun er en av hostene som blir gal av oppvåkningen, mens Maeve ikke er det. Og så lurer jeg veldig på hvilken rolle teknikeren som hjalp Maeve faktisk har. Noe sier meg at han er en smule mer sentral ift oppvåkningen av hostene enn vi fikk inntrykk av i første sesong. Dvs. at han ikke var en uvitende hjelper, men faktisk var med på å programmere inn endringen i plottet til Maeve, som til slutt førte til at hun "våknet". For slik jeg oppfatter henne, så skjer egentlig oppvåkningen hennes først i det hun velger å gå av toget og lete etter datteren. Alt frem til det var bare skriptet for henne.

Et annet tema jeg syns er interessant, er i hvilken grad vi er herre over egen skjebne. Det å ta valg, uavhengig av "skjebnen"/skriptet, er ganske sentralt for oppvåkningen. Jeg skulle gjerne sett skriptet til Doloroes i det hun valgte (eller "valgte") å ta livet av Ford. Dessuten - jeg ser det som ganske sannsynlig at det er en kopi av seg selv han laget nede i det hemmelige laboratoriet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat