Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-16, 11:48   #679
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Flasker med vin på er fine. De har alltid smal hals og følger definisjonen.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

(Jeg vet dere har gått over til fjasemodus Men jeg har ikke hatt tid til å svare før nå. Så det så! PS: jeg sier også pennalhus)

Jeg tenker mer at hadde jeg vært toppidrettsutøver, med et sånn apparat som de har rundt seg, så hadde jeg også forventet å stole på de De er jo der nettopp fordi du selv kun skal gjøre jobben din, som er å trene mest mulig - best mulig? De har jo bøttevis med folk rundt seg som tar all verdens med beslutninger, både innenfor trening, behandling, medisiner, kosthold, hvile, søvn, aktivitet…. alt? Så jeg synes ikke det er så himla rart at hun stolte på sin lege, som har både kompetanse og erfaring, da hun fikk noe å behandle de solbrente og såre leppene sine med.

Dette er nok litt overdrevet. Ja, de har mange rådgivere rundt seg, men ikke folk som tar alle beslutninger for dem. De går ikke inn i et fiks ferdig opplegg som de bare følger. Det er opp til hver enkelt utøver å følge rådene og velge ut fra seg og sin egen kropp. Det er stor forskjell på hvor mye den enkelte trener, og det er beslutninger de selv tar basert på egne erfaringer og råd.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat