Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-17, 10:22   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om togbilletter nå til dags

Ja, altså, det er lenge siden jeg har reist noe særlig med tog. Men om ikke så lenge skal lillesøster og jeg på helgetur til Lillehammer og besøke den gamle bestevenninnen. Jeg er inne på NSB sine sider og får opp ulike tider og mulighet til å kjøpe billett. Vil det bare gjelde til den aktuelle avgangen da? Er det i det hele tatt noe poeng i å kjøpe billett i god tid til en bestemt avgang?

Jeg ser at man ikke kan reservere sete. Er det ikke lenger mulig på slike korte strekninger i det hele tatt? Skulle gjerne hatt det, tenker det ville vært roligere og hyggeligere da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat