Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-13, 08:53   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.028
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Kan du ta med denne hjem og vaske den?"

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg er litt overrasket over hvor sjelden folk vasker dressene om barna ligger og ruller seg utendørs i hver eneste ukedag, må jeg si.

Mens jeg ikke ser poenget med å vaske en dress som verken er møkkete eller lukter vondt. Nå har det vært snø ute i barnehagen i mange måneder, og dressen blir jo ikke møkkete da.

Når/hvis den er møkkete, så vaskes den. Men som jeg ser over er jeg ikke akkurat alene om å hatt en god stund mellom vaskene av dressen i vinter. Det blir helt sikkert oftere nå som snøen forsvinner.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat