Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-21, 15:16   #73
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Mine med høyest CP er disse:
Dragonite (2912) Steel Wing 11 / Dragon Pulse 90 (aner ikke hva dette innebærer, er det det som er attack og defense?)
Gyrados (2909) (Dragon Tail 15, Crunch 70)
Excadrill (2904) (Metal claw 8, earthquake 140)

Ja, de første du skriver (f.eks. Steel Wing) er Fast TM og den andre (f.eks. Dragon Pulse (er Charged TM). Det finnes noen andre TM også og de er ikke sorte. De heter Elite, men det er litt overkurs.

Gå inn på disse tre og hvis meg bildet på Appraise så skal jeg si litt mer om dem. Dårlig Appraise og høy CP er ikke brukandes så i utgangspunktet så er Apprasie mye viktigere enn CP. Det gjør alle feil i begynnelsen om man ikke får den informasjonen av en god spillere, dvs man sparer på det som har høy CP og så ser man ikke på Appraise. Jeg er litt lat og bruker en app som heter Poke Genie og den regner ut i prosent hvor god hver Pokemon er. F.eks. så ser du på min grønn Mewtwo at det står 14, 15, 15 98. Den er 14 (av 15) på den første streken på Appraise som er Attack. Den er så 15 og 15 på Defense og HP og det tilsammen blir da 98 %, dvs en veldig god pokemon.

Dere andre som kan dette får gjerne komme med innspill og kommentarer. Inagh og jeg har lært oss mye av samme flinke spillere.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat