Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-17, 16:37   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det en bekk i nærheten av Fernanda Nissen skole?

Jeg gikk akkurat forbi, og på innsiden av den øya wr det som en bekk. Du kan jo sjekke selv, det kommer jo litt an på hvor mange barn og voksne som skal være med. Om du går ned mot elva fra skolen, svinger inn ved dominos pizza og ned til den lille gangbrua så er du der. På venstre side av brua kommer du lett ned til vannet, mange barn leker der og lager demninger. Om jeg får tlfnr ditt kan jeg sende deg bilder, men det er lettere å få inntrykk om du ser selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat