Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-16, 14:43   #41
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om speilegg, låttekster og "frihet"

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes det er direkte usmakelig å lese mye av den kritikken særlig kvinner retter mot Sophie-Elise, jeg synes det er vel så ille som å vise puppen sin på TV.

Men det er vel en del prinsipper her som kritiseres, og ikke enkeltpersoner? Og så er det mulig at det er noe jeg ikke skjønner her, for jeg synes at frøken Sophies innlegg i samfunnsdebatten veier like lite som misser som uttaler seg om "krig og fred og sånn". For all del, de må gjerne pynte seg og uttale seg som de vil, jeg skal ikke kritisere dem for det (ikke høyt i hvert fall), men jeg synes det er kritikkverdig å hylle dem som viktige talspersoner, ja, rene amasoner. For det er det kritikken min går ut på, denne hyllingen av lettvektere, og ikke kritisering av enkeltpersonen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat