Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-13, 14:09   #4
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: au pairer - kan de passe om natta?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

De au pairene som har vært i vår familie har hatt det som en del av sine oppgaver vet jeg. Om det er lov er uvisst. Men de ble ansatt fordi foreldrene hadde arbeider innen reiseliv (flyvertinne/pilot), hvilket medfører reiser over flere dager og au pair har da ansvaret for barnet. Men samtidig så er de jo hjemme over noen dager når de har fri/turnus. Jeg tror det er mange innenfor den bransjen som benytter seg av au pair og jeg syntes det ville være rart om det ikke var lov til å bruke au pair i slike tilfeller.

Hvorfor det? Aupairordningen er jo ikke laget for å hjelpe folk i turnusyrker, det er en kulturutvekslingsordning.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat