Tråd: NM-gnål.
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 09:12   #28
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Etter at det ble kjent at noen ble utestengt og andre tok NM-pauser, har det versert mange tråder der inne også som delvis har vært grov personhets.
Nå har jeg ikke oppdaget det her inne enda, men jeg er like mye imot det her som der.
Et diskusjonsforum er for meg et sted det er gøy å være uenig med andre, men hvor vi bør holde oss for gode til å bli direkte grove.
Nå kan de selvsagt diskuteres hvor de grensene går da, men det kan jeg nesten ikke gjøre uten å bli ufin selv.

Vel, vel.. Bare noen blonde tanker i natten.

Helt enig med deg. Vi skal behandle hverandre med respekt selvom vi er fundamentalt uenige. Personhets og mobbing hører like lite hjemme på et forum som i det virkelige liv.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat