Tråd: NM-gnål.
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 16:27   #37
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jøye. Ikke særlig modent å beskylde andre for å konstant kverulere bare fordi de taler deg imot.

Og, nei, "instruere" blir ikke feil i denne sammenhengen. Synes jeg, da.

Du kverulerer jo ikke bare i denne tråden da, Skremmer'n. Du klarer på et vis å snu en setning rundt slik at du spisser budskapet på en intelligent, men til tider irriterende måte. Jeg ville ikke likt å diskutere med deg live, hvis du plukket på alt på samme måte som du gjør skriftlig. Dette er egentlig et kompliment.

Du syns hva du vil, men mener derimot at hovedinnlegget er en utblåsning med en oppfordring. Jeg instruerer ingen.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat