Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 10:28   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan være mor i Norge

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg likte spesielt denne: When we lived here for the first time, eight years ago, I baked a lemon poppy-seed cake for my neighbors after they had a baby. When I brought it over, you would have thought I had handed them a severed head.

Min svigerinne fra California flyttet inn i rekkehus på Langhus engang tidlig på 90 tallet. En sen kveld, kanskje kl 22, ringte hun på alle dørene i rekka og presenterte seg. Folk var sjokkert, hun fikk ingen venner det året hun bodde der. . Hun kan le av det i dag, men den gang var hun nedstemt over tause naboer.

Jeg leste Mor i Italia, barnebursdager til midnatt og middag kl 20 selv for småbarn på en hverdag. Ikke rart de er sene når de slapper av på ferie.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat