Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-15, 10:19   #46
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klesvasken flyter over - klagetråd

Enig med deg Rine.

Vi bruker håndklærne en uke før de vaskes. Sengene skiftes på hver andre eller tredje uke og mange klær kan brukes flere dager. Jeg vasker f.eks. ikke ellers rene bukser etter bare én dags bruk og barna svetter ikke så hvis klærne ikke er flekkete brukes de i flere dager. Vi vasker vel 3 maskiner i uken (4 hvis det er sengetøy) noe jeg synes er ganske ok med tanke på at vi er fem stykker. Vi vasker mer klær om sommeren enn resten av året fordi barna da leker ute uten dresser på og dermed blir skitne rett på klærne (dresser vasker jeg så sjelden som overhodet mulig), da må gjerne alle tre ha nye klær hver dag og det merkes på klesvasken.

Jeg synes selve vaskingen og henge opp/ta ned tøy går greit. Klærne blir sortert etterhvert som det tas til vaskerommet og da er det enkelt å se når det er nok til en maskin og så bare sette på. Det kjedelige for min del er å legge tøyet tilbake i skapene. Jeg synes bare det er et ork å vandre ut og inn av soverommene med bunker med tøy som skal legges i forskjellige skap og skuffer, så det hender rett som det er jeg bare dumper kurven med vasket og brettet tøy på soverommet vårt og tar det når jeg orker/det går tomt for noe i noens skap/jeg trenger kurven til neste runde klesvask

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat