Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-18, 09:54   #22
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en hund vi kan låne? (Oslo/omegn)

Jeg reagerer på nesten alt av dyr. Kan ikke være i hus med katt, kanin og marsvin.
Kan reagere på hunder, men kan være i hus med hund. Kan bare ikke kose med alle, eller stikke nesa ned i pelsen.
Vi valgte likevel å teste ut med en arvehund fra svigerfar. Han røyter som bare det, og er stor (bikkja, ikke svigerfar). Men jeg reagerer likevel ikke! Han er en engelsk setter. Jeg snakket med flere allergikere, og det er visst sånn at settere har en annen type pels, som er mer som hår. Det er derfor en del allergikere som ikke reagerer på dem.
Jeg kan anbefale engelsk setter som både familiehund og turhund. Vi har nå to stykker. De er utrolig snille! Ingen av dem bjeffer, ingen tar notis av andre hunder som bjeffer, og de tåler virkelig alt (har aktiv 4-åring...). De kan helt fint klare seg med noen korte turer, men kan også gå i timevis hvis det trengs.
Dere må gjerne få låne en av oss.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat