Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-24, 19:30   #418
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.214
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

Glade russejenter i byen.

=Oslo-selgeren som sov stående på Karl Johan, og den hyggelige lille praten vi hadde da jeg vekket ham forsiktig for å kjøpe et blad. (eller, jeg vekket ham for å vekke ham, for jeg var redd for at han skulle ramle, men med unnskyldningen å kjøpe et blad)

Å være på jobb og være omringet av nydelige folk.

Lunsjssamtale med en vanvittig interessant og vakker mann med verdens nydeligste aksent på engelsken sin, og spennende og viktige historier å fortelle.

Å møte "live" en kunde jeg har hatt tett samarbeid med en stund, men bare over teams og med masse tidsforskjell.

Å virke i flere timer i strekk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat