Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 15:35   #68
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Her også. Pappa laget matpakke til meg helt til jeg var ferdig med videregående og flyttet hjemmefra. Det var jo ikke sånn at jeg ikke kunne eller ikke ville gjort det selv, han syntes bare det var hyggelig og jeg satte veldig pris på det.

Ja, det blir jo noe annet. Det er forskjell på om man gjør det fordi man synes det er hyggelig, og om man gjør det fordi man føler at man må, selv om det er noe av det kjedeligste man gjør.

Hvis jeg hadde fått vite at mamma laget matpakke til meg gjennom hele oppveksten, til tross for at det var det kjedeligste hun visste, fordi hun trodde at jeg ikke kunne gjøre det selv, så hadde jeg nesten blitt litt fornærmet. Hadde hun gjort det fordi hun syntes det var hyggelig, så hadde det jo bare vært ... hyggelig (men jeg smurte også matpakken min selv fra jeg begynte i førsteklasse, det var sett på som en selvfølge).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat