Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-18, 11:32   #106
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Vi har også tatt Superspeed i sommer, og som vanlig nøt vi medbrakt frokost på veien nedover, og hentet oss mat fra kafeen på vei oppover. Vi får alltid gode sitteplasser, muligens fordi vi reiser såpass ofte og går målrettet til de stedene vi liker å sitte i stedet for å virre rundt. Stikkontakt er viktig, og stort bord.

Vi synes også det er helt vanlige folk på danskebåten, og har ikke så mye spennende å berette, men i et øyeblikk av kjedsomhet begynte jeg og datteren min å observere foreldrene som fulgte ungene sine på Kaptein Kid-quizen. Dette er åpenbart en pappa-jobb. Noen pappaer er helt supre og sånne man vil putte i kofferten og ta med seg hjem, andre kjeder seg åpenbart og gidder ikke å lese opp spørsmålene til ungene sine en gang før de krysser ut rett svar. (Sitat datteren min: "Noen burde fortelle dem at alle får premie, uansett om svaret er riktig eller ikke." ). I tillegg til å følge ungene sine på quizen, så sover pappaen i mye større grad enn mammaene. Veldig mye pappa-soving faktisk, viste vår uhøytidelige undersøkelse. ;-)

Darth er aktiv nå   Svar med sitat