Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-17, 23:18   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: New York - gi meg dine beste tips

Jeg har bodd litt utenfor New York i fire år, så synes det er vanskelig å anbefale noe. Har bodd på hotell der flere ganger, ulike hoteller og steder, bla Marriott Marquis ved Times Square, Sheraton ikke så langt fra Central Park, Hilton på 6th Ave etc etc. Det kommer jo helt an på hvordan dere ønsker å komme dere rundt.

Jeg har knapt tatt undergrunnen i New York, har gått milevis helg etter helg når vi reiste inn dit med kolleger. Man får sett så enormt mye når man går, opplevd kulturen og får mange inntrykk.

Nå har jeg ikke vært i NYC siden 2013. Jeg ville fått med meg enten Empire State Building eller Rockefeller. Staten Island Ferry synes jeg er fin, så får du sett lower part of Manhattan. Little Italy, kanskje, Chinatown. Central Park.

Hvor mange dager har dere?

Shopping, tja, det ville kommet i siste rekke for meg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat