Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-18, 22:18   #9
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommer jeg aldri til å lære å løpe?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Sprekpodden har en ny podcast ute nå, om belastningsskader. Verdt å høre på. Der har eksperten en del synspunkter på løping, og sier også litt om dedikasjonen som kreves for å trene opp igjen ben etter skader, som er betydelig arbeid. Og ikke minst hvor sakte man skal øke treningsmengden. Ellers så er det jo den evinnelige masingen om styrketrening da, styrke lår og legger, kupert og variert underlag osv. Men alt det har du jo hørt før.

Jo, jeg har hørt det før, men jeg driver jo på for meg selv så jeg vet jo ikke om jeg forstår alt riktig. Og hvor sakte er sakte, liksom. Er det å øke fra 5 x 1 min til 5 x 3 min på en måned sakte nok? Og hvis det er det, hvorfor får jeg allikevel vondt da? Må jeg la være å løpe til alle vondter er vekk ( :-( ) også begynne på 1 minutt igjen og ligge der i en evighet? Da kommer jeg til å kunne løpe en halvtime når jeg blir pensjonist.

banana er aktiv nå   Svar med sitat