Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-17, 21:30   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Det kommer an på hva slags summer og forbruk man snakker om. Jeg tror helt reelt det er vanskeligere å finne jobber som lar seg kombinere med studier nå. Penger til nødvendigheter, gitt et ellers fornuftig forbruk, hadde jeg ikke hatt skrupler med å bidra med.

Blant mine venner har vi alt fra de som aldri har fått en krone, til de som har vært sponset med månedlige beløp. Alle har blitt fornuftige voksenpersoner med ryddig økonomi, så jeg tror ikke det nødvendigvis spiller så stor rolle.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat