Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 14:06   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den frivillige redningstjenesten og dugnadsåndens betydning i samfunnet

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har også aktive unger, så vi kan ikke være begge tilstede hver gang. Men jeg sitter ikke hjemme for å strikke mens ungene mine spiller kamp eller har fremvisning.

Haha, nei det gjør ikke jeg heller, stort sett. Jeg kjører et annet barn på trening (og trener da ofte selv samtidig), eller står i oppvasken eller er på møte eller legger barn eller hjelper med lekser eller noe annet. Men de kan også ha kamp rett nedpå banen bak huset og jeg prioriterer andre ting foran å se, det er bare ikke min arena. (Mens mannen min som sagt får med seg det meste)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat