Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 15:35   #39
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den frivillige redningstjenesten og dugnadsåndens betydning i samfunnet

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er enig med Maverick, altså. Hadde ungen min spilt fotball, hadde jeg nok prioritert oppfølgingen veldig lavt. Rett og slett fordi det er skikkelig BORING. Greit at man skal støtte ungene og stille på dugnad når man kan og ikke gjøre det VANSKELIG for dem, men jeg synes ærlig talt det er litt dillete å skulle stille opp på alt av kamper og lignende når man ikke har et snev av interesse av det selv.

Jeg er helt enig med dere begge. Fotball er så usannsynlig kjedelig at det er år siden jeg har sett en kamp. Mannen min ser bortekamper som krever kjøring, men hjemmekamper er det lenge siden vi har sett. Kjære vene! I perioder har de kamper hver uke.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat