Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-17, 17:24   #58
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg blir helt gal av at jeg ikke klarer å bestemme meg!

Jeg har så utrolig lyst til å stemme Mdg, men jeg vil jo stemme på et sosialdemokratisk parti, men Mdg høres jo sosialdemokratiske ut i programmet ditt, men de utelukker ikke å samarbeide med Høyre etter valget og de er et ungt parti og hvordan vil de egentlig stemme i alle sakene på Stortinget??

SV er miljøvennlige og røde, men jeg er ikke enig i alle sakene deres. Rødt er miljøvennlige men i overkant røde. Jeg vil at AP skal gjøre et brakvalg, men det gjør vondt i flere av fanesakene mine om jeg stemmer på dem.


MDG kommer ikke til å samarbeide med høyre, med mindre høyre kvitter seg med FrP. Og det har de vel sakt de ikke gjør. Et MDG over sperregrensa vil gi 8-9 mandater og de vil kunne vippe i grønn retning enten fra sak til sak, eller som del av en sosialistisk regjering. Stem MDG

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat