Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-18, 23:38   #24
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaveønsker til ca. 200 kr

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Det er forresten Kulturnatt den 14. september, kanskje de finner en aktivitet dere kan dra på sammen?

Jeg vil anbefale dem å holde seg borte fra Kulturnatt i Vigelandsparken, hvis jeg kjenner Toffedøtrenes kleinhetsterskel rett. Men alle andre kan gjerne komme og tegne kroki med levende aktmodell, selv om modellutvalget er litt... begrenset.

Jeg får i gave fra trettenåringen gavekort på "en kveld hvor jeg masserer skuldrene dine og vi kan se en av de filmene du mener at jeg bør se som jeg ikke vil se" og sånt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat