Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 23:07   #54
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Måtte få krisehjelp

Jeg orker ikke åpne linken til tema her, for jeg orker virkelig ikke å se han der Løke-fyren mer... Men jeg tror jeg også hadde hatt behov for krisehjelp om jeg sto i den damens sko der. Virkelig.

Men greit nok, ordbruken er kanskje litt overdreven, slik folk flest tenker om begrepet krisehjelp.

At han i det hele tatt slapp inn på scenen og fikk disse minuttene på direktesendt tv, er for meg helt utrolig. At ikke TV2 stoppet han før han kom inn.

Og hva damen angår, så hadde jeg vel gladelig sett at hun hadde vist seg som ei med bein i nesa og som bare hadde forlatt scenen da han kom inn. Vist at dette finner jeg meg f**n ikke i, og nå lar jeg æren av å være med i skal vi danse være. (hvilken ære er det forresten?? Spesielt når man er tildelt en klovn som bare trekker en proff dansen ned, i stedet for opp...)

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat