Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-18, 20:26   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør man med hjemløse sykler?

Jeg har ringt politiet flere ganger og fått beskjed om at Falck kan hente. Falck sier at de ikke henter hvis ikke politiet gir de beskjed. Politiet sier at jeg skal overbevise Falck om å hente likevel.

Sist jeg styra med dette endte det opp med at de ikke gidder å hente sykler hvis ikke de ser ut til å være verdt mer enn 500 kr. Vi har vel funnet 4 eller 5 sykler utenfor hos oss, og bare to av de har sett ut til å være av stor verdi.

De to siste gangene vi har fått sykler i "gave" i hagen, har jeg endt opp med å bruke de selv, etter å ha sjekket litt på facebook. I sommer fikk vi oss en sykkel mens våre egne sykler stod på campingen, så vi suste rundt på den, til og fra fest o.l. Syklet til byen og lot den stå ulåst, og da var den borte etterpå. En annen gang syklet jeg en sykkel til togstasjonen, så forsvant den derfra etter kort tid.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat