Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-18, 10:05   #90
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var du flau over foreldrene dine i oppveksten?

Ja, for å svare på tråden, så kunne jeg være litt flau over mamma av og til, på grunn av tidvis manglende sosiale antenner, noe hun fortsatt kan ha, men som jeg med alderen innså at ikke jeg hadde noe ansvar for, så det var ingen grunn til at jeg skulle bli flau over det. Ellers var jeg ikke spesielt flau av dem. Faren min var lærer på en annen barneskole i kommunen, og elevene derfra som begynte i min klasse på ungdomsskolen hadde hatt han som klasseforstander, men det var stort sett positive tilbakemeldinger jeg fikk (og fortsatt får) i den forbindelse. De var kledd helt ok for sin alder (altså verken for ungdommelig eller for gammeldags), mamma gjerne litt freshere enn de fleste i bygda (det skulle ikke så mye til, når sant skal sies), men ikke på en slik måte at det ble pinlig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat