Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-18, 19:29   #117
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det greit å "hamstre" på tilbud?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Angående speilegghistorien til rine: Her er jeg enig, jeg hadde ikke tatt tre om det var de tre siste.

Jeg husker jeg en gang i et tidligere liv serverte frokost til en mann som, vel, var der til frokost. Jeg smalt til og stekte hele fire speilegg, itte no knussel. Og jeg skjønte at han ikke var noe godt parti da han uten å stusse tok tre til seg selv og lot ett ligge igjen til meg.

Siden jeg oppdrar både gode kjerringemner og mannsemner, så trener vi intensivt på dette. "Legg merke til hvor mange biter pizza/boller/sjokoladebiter/skinkeskiver/paprikastenger det er, og finn ut hvor mange det blir til hver. " Og så får de bætteradø spørre pent om det er greit at de tar det som eventuelt blir igjen når alle har fått sin andel.

BM: "Vokst opp som dritten i midten mellom to storspiste og svært lite beskjedne brødre."

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat