Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-15, 14:56   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Nerja og Granada

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Hva slags sted er dere ute etter Hyacinth? Det er mange fine steder å bo, men det kommer jo veldig an på hva dere ønsker og i hvilket område dere ønsker å bo.

Vi er forresten også, av ulike grunner, trege av oss. Har akkurat fikset hotell i Palma og flybilletter fra Palma til Malaga, vi drar om en måned.

Et sted som ligger koselig til, men dwt er vanskelig å spesifisere siden vi aldri har vært i Andalucia. Gjerne en leilighet, men det må være basseng i nærheten. Nær Strand hadde også vært fint. Det viktigste er at det er koselig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal sammenligne med. Et leilighetshotell i Hellas, kanskje? I gåavstand til noe koselig og til gode restauranter. Men absolutt ikke neonlys-harry-turisme.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat