Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-18, 21:10   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.380
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dugnad for unge korpsmusikanter

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vipps er bra.

som nyvalgt, motvillig/uvillig leder i korpset har jeg litt å sette meg inn i. Lynlotteri har vi prøvd en gang og skal absolutt gjenta, vi hadde pizzalotteri en torsdagskveld, gavekort på pizza på et lokalt sted. Solgte som bare det. Skal absolutt kjøres flere ganger, myyyyyye mer lettsolgt enn dette hersens do/tørkepapirsalget vi driver med. Om vi bare noen gang blir "stor nok" har jeg egentlig litt lyst til å snuse på loppemarked, som jeg vet er mye jobb men som vel likevel kan gi en grei inntekt?

Det du bør sette deg mest inn i, er tilskuddsordninger. Sjekk med kommunen om du kan melde deg inn i tilskuddsportalen. Der er det samlet oversikt over "alt" man kan søke på. Jeg prøver å dra inn penger til et voksenkorps, og det er mye som kun er for korps med unge utøvere, altså skolekorps. Det er MYE mer penger for arbeidet å få positive svar på 3-5 søknader i året, enn å drive med alskens tøysete salgsdugnader.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat