Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-18, 08:03   #60
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser man forskjell på en bh og en bikinioverdel?

Det er rart og det handler ikke om hva som dekkes, men om definisjoner av plagg og hva definisjonene knyttes til.
Innenfor definisjonen bikini og badebukse er det veldig mye som passerer som ok på stranda, men definisjon undertøy kan lett bli definert som upassende selv om det dekker veldig mye mer. Det handler mindre om hva som dekkes enn om hva slags plagg det er.

Knyttet mot «det er viktig å dekke» er sånt veldig rart, men den biten er bare en veldig liten del av spørsmål om passende klær.

Det viser også det som skrives om kari traa ulltøy.
Jeg kan fint gå på jobb i enn Kari traa ulltrøye, men går ikke ut av hus i bare longsen. Da hadde jeg følt meg avkledd på en måte.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat