Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-18, 09:59   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barbere leggene med gammeldags barberhøvel?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg har minner om å ha skåret meg forferdelig med pappas gammeldagse barberhøvel da jeg var fersk i leggbarberingsgamet.

Det gjorde jeg første gang jeg barberte meg, period. Jeg tok med 5 cm hud oppover leggen i et badekar i USA.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg gjorde det like før jeg skulle reise til «Syden» en gang, og aldri mer. Barberinga hadde åpenbart irritert huden veldig, så jeg fikk knallrøde nupper over hele leggene straks jeg prøvde meg i sola. Måtte ligge med et håndkle over beina hele turen.

Auauau! Men var det et gammelt blad, da? Jeg har opplevd det samme med sånn engangshøvel, men regnet med at det var fordi bladet var så dårlig.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg gikk også rett på den. Ikke bare pga. plæstic fæntæstic som jeg barberer med nå, og som lager altfor mye søppel, men også pga. pris.

Spent på flere svar.

Siden vi to er de eneste som tydeligvis har gått på limpinnen, kan jeg jo dele mine funn med deg.

Barberhøvel med utskiftbart blad:


Barberkrem som man ikke trenger sånn kost til, men kan skumme rett på leggen:



Også ble jeg interessert i disse produktene. Jeg har nemlig epilert tidligere, men etterhvert fikk jeg noen inngrodde hår, samt en del røde nupper. Det var jo ikke særlig lekkert, så jeg gikk tilbake til å barbere. Men mulig dette kan hjelpe?

Mot inngrodde hår:

Sitat:

Tend Skin ble funnet opp i 1985 av en tannlege i Florida ved en ren tilfeldighet. En pasient som hadde blitt gitt smertestillende medisiner fant ut at ikke bare smertene ble borte, men ansiktet som hadde vært full av barberkviser ble dramatisk bedre etter to dager. Siden medisinen ikke kunne konsumeres over lengre tid, ble arbeidet med å lage en væske som kunne påføres direkte på huden påbegynt. Tend skin er resultatet av 8 års forskning, og produktet er nå regnet som et av de desidert beste mot inngrodde hår og barberkviser på markedet!

Denne er i penere flaske ( :shallow: ), men kanskje ikke like virkningsfull?


Og denne saken, som skal minske hårveksten:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat