Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-13, 21:18   #33
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang markedsplassen

Jeg får også prikket fra ipaden og iphonen, men det er vanskelig å få skrevet noe i prikken. Det gjør at jeg noen ganger utsetter det.

Jeg kan nok bli flinkere å prikke. Men jeg synes jeg får greit med respons, når jeg hiver meg med å diskuterer vel og merke. Jeg tror allikevel kravet er litt høyt når det ikke nytter å selge noe der inne lenger, men så er det spørs om man ønsker en sånn type markedsplass da. Jeg synes å huske at mange hevdet sist vi diskuterte dette at markedsplassen skulle være et tilbud til brukere som har vært aktive lenge, men at salg og kjøp hørte mer hjemme andre steder... eller noe.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat