Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 08:50   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avvenningstruser???

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Kanskje ungene ikke er helt klare for bleieslutt enda?

Poden er 3 nå, og alle spør om bleieslutt og slikt, men det er veldig tydelig for meg at han ikke er klar for det enda i hvertfall. Han går på do noen ganger, men om noen foreslår for ham å gå uten bleie, eller å kjøpe fine truser eller slikt får han helt panikk. Han blir helt fra seg.

Jeg tror poden din og storebror har hatt det supert sammen. De kunne snakket på små einsteisk og vært stolte bleiebrukere...

Opprinnelig lagt inn av sybil

Uten å virke belærende; jeg forstår ikke at dere mener at de må bli "klar". Hvordan skal vi forvente at noen skal bli klar helt av seg selv til å slutte med noe de har gjort fra de var født?

Neida - det er kanskje noe med å ikke være klar, men når barnet får panikk, så tenker iallefall jeg at han ikke er klar for bleieslutt ennå. Jeg vil gjerne at han skal være litt motivert han også. Nå snakker han om at han skal slutte med bleie når det blir jul. Det skal jeg ta sikte på nå i første omgang.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat