Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-16, 19:54   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nå har jeg hørt på Aftenpodden Si ;D og konstaterer at 16-åringene syns det er skikkelig flaut hvis/at foreldregenerasjonen ser på Skam. Vi kan heller se på Mammon. (Ja, særlig. )

Når jeg hørte på dem så fikk jeg egentlig bare mer og mer følelsen av "herlighet, har ingenting endret seg på 25 år", samtidig som jeg tenkte at det også var litt betryggende. Joda ungdommen må forholde seg til en annen SoMe-virkelighet en det jeg måtte, men virkeligheten de beskriver er likevel kjent, og så lenge de klarer å utvikle et nødvendig minimum av nettvett mens de fortsatt hører på meg, så tenker jeg at dette nok skal gå bra.

Jeg er enig. Jeg synes veldig mye minner meg om egen tenåringstid selv om jeg absolutt ikke var av de villeste. Det er klart at mobil og digitale medier endrer formen, men innholdet er på mange måter det samme.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv