Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-16, 11:28   #38
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg er fortsatt fascinert. Ikke minst av hvordan målgruppen ser ut til å reagere på Noora sitt dilemma.

Etter dagens lille snutt så tenker jeg at hun har helt rett, det er SKIKKELIG douchete å træsje en hytte for 300K, for så å skulle dekke erstatningssummen gjennom å selge dater og "hook" (interessant at hun kaller det prostitusjon, er salg av "klinings" prostitusjon?)

Jeg tenker at det må en endring til hos William, hvis han virkelig skal ha sjans. Mens det virker som om hoveddelen av målgruppen ikke ser det at han har en del verdier som ikke er forenlige med Noora sine. De ser bare at de er "søte" sammen og at hun (åpenbart) er fysisk tiltrukket av ham. Jaja, det var vel sånn det var. Det var Bad Boys som dro damer på videregående, de greie gutta måtte vente noen år til før jentene skjønte verdien av at en gutt faktisk er hyggelig, med gode verdier, ikke bare er "kjekk og spennende".

Jeg er spent på om serieskaperen klare å skrive inn en endring som gjør ham spiselig nok for Noora, eller om de velger å ikke la dem bli et par.

Gaia er ikke aktiv