Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-16, 09:27   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?

Og selvsagt er dette med fullt overlegg. Dette er win/win for henne. Hun salmler stemmer blant de konservative kristne, samtidig som hun hisser opp dem som syns regjeringen gjør for lite for blant annet syriske flyktninger. Når hun blir konfrontert med det, så kan hun si nettopp det at "Hva? Jeg bryr meg jo bare! All forfølgelse er fæl! Dere bryr dere ikke om de kristne! Er de mindre verdt enn muslimene, kanskje?". Så hopper ytterste høyre fløy på, og driver hatretorikken videre og hun kan lene seg tilbake og samle enda flere stemmer.

Jeg syns det er på tide at vi lar hele regjeringen stå til ansvar for dette, for dette er ikke bare Listhaug. Hun har bare villig tatt på seg jobben i front, så f.eks. Erna slipper.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat