Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-17, 09:55   #309
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2017

Jeg er ferdig med alle julegaver som skal ut av huset! Ni nevøer og nieser, mamma&bonuspappa, pappa og fru, lillebror, gud-datter, to venninner og svigermor. Mannen er jeg visst også ferdig med gave til, siden vi kjøpte sofa til hverandre. Gavene er pakket inn, og tre av dem har allerede forlatt huset. Da er det bare våre egne unger igjen. (Det "hjalp" å være sykemeldt en uke, og ha treningsforbud en uke til, med streng beskjed om å ta det rolig, men uten at jeg følte meg dårlig ...)

Vinduene i andre etasje er vasket, og eldstefrøken er bestukket med tilstrekkelig mye penger til å vaske skap og skuffer på kjøkkenet. Hun har allerede tatt kolonialskuffene. Komfyr og kjøleskap fins det visst ikke nok penger til å få henne til å gå løs på.

Aktivitetskalenderen er klar. Alle lapper er skrevet og ligger klare til å puttes i lommene på kalenderen. Adventslys, pepperkakedeig og nellikspiker er kjøpt inn til neste helg, og minsten og jeg har tjuvstartet med et par julefilmer.

Noe er galt! Jeg bruker å være julesjuske, der alt blir som det blir og gjerne litt i siste liten og litt på halv tolv, men i år har jeg jo komtroll og oversikt! Skal se desember blir en rolig og hyggelig måned!

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat