Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-16, 23:21   #54
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrivefeil i brev fra skolen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå sa vel verken jeg eller HI klage. Jeg greier fint å si i fra om noe uten å klage. Jeg skiller også, som nevnt over, på hvilken type henvendelse det er. Men om det er gjentagende feil i den offentlige informasjonen fra skolen, som info om FN-dagen osv. og det er skrevet av staben ville jeg sikkert nevnt, på en hyggelig måte, at korrektur er kanskje fint på materiell fra en læringsinstitusjon.

Det var HI som spurte om man var crazy parent hvis man klaget/sa fra om skrivefeil, og det var det jeg svarte på, i alle fall.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat