Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-10, 12:23   #32
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere slutter å vaksinere, WHO frykter utbrudd av meslinger

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Galskap.

Jeg gikk forresten på Steinerskolen, og vi mottok alle vaksiner i skoletiden hos helsesøster på skolen, det var et positivt fokus på vaksiner og hvorfor vi skulle ta dem. Så den gangen var det i alle fall ikke representativt for den normale Steiner-pedagogikken.

Enig, galskap!

Steinerskolen som en institusjon og det jeg ser på som steinerekstremister burde skilles i mine øyne. Ja, det er en del som ignorerer legevitenskapen og andre evidensbaserte tradisjoner i miljøet som oppsøker steinerskolen, men skolen jeg har gått på tar hvert fall totalt avstand fra dette, og det vet jeg andre gjør også. Trist at barn må igjennom dette, trist for resten av samfunnet som får små smittebomber rundt om og trist for steinerskolen som igjen blir svekket av dumskapen til de ekstreme.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat