Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-17, 21:46   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SSB og Meyer-debatten, den bør vel tas på FP også?

Jeg tenker også at det er et kjempeproblem for samfunnet hvis forskning man ikke liker blir "kneblet" av SBB, og så tenker jeg at det ikke kommer som en overraskelse at innvandring, spesielt ikke-vestlig innvandring koster det norske samfunnet. Samtidig tror jeg at vi er ganske mange som setter mennesker foran kroner, selv om vi ikke stemmer SV eller Rødt. For meg blir det i alle fall absurd å ikke redde mennesker som er i nød fordi det koster penger, men jeg liker å få fakta på bordet, og at ikke viktig informasjon forties eller bagatelliseres.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat