Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-19, 21:18   #119
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Angående dette med «nok kaker». Mulig jeg er surmaget nå, men jeg lurer oppriktig på hvorfor det skal være så enormt og stort og mye? Hvis det er tomt for kaker, ja, da er det tomt, tenker jeg. Ingen gjester er sultne av den grunn. Hvorfor invitere til fråtsing? Kanskje ikke helt sammenlignbart, men jeg får en assosiasjon: Jeg har vært på all inclusive én gang (ble invitert, hadde aldri dratt av egen fri vilje, holdt jeg på å si), og det jeg sitter igjen med er et inntrykk av ekstrem fråtsing. Hvorfor spiser mennesker så store mengder når det er tilgjengelig? Hvorfor MÅ onkel Per spise fire store kakestykker?

Han MÅ jo ikke, men det er jo veldig godt når man kan, da! Det er ikke provoserende at du skriver det, men litt morsomt? At det å spise masse kaker i konfirmasjon er et problem for miljø/folkehelsa?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat