Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-11, 21:35   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg har ikke termin før noen uker etter jul, men tar det med stoisk ro ettersom internettet er et genialt sted å handle julegaver på.
Men jeg har faktisk begynt å tenke på julekortene, for det er
1. Vanskelig å få det perfekte bildet
2. Vanskelig å finne leverandør som er bra nok for perfeksjonistiske folk
3. Vanskelig å rekke å skrive 70-80 julekort hvis man bruker for lang tid på å hoste opp 1. og 2.

Og jeg har strikket 4 cm av en selbuvott.
At jeg har planer om å strikke 5 (hele) par behøver jeg ikke la meg stresse av foreløpig.

Julekortene ja. Det blir ikke lett.

Vi har jo endelig fått et bilde av Knerten hvor han SMILER nå, ikke gjør grimaser. Det er barnehagebildet. Og det funker jo ikke som julekort.
Og har dessuten gitt oss en hodepine til.

I fjor fikk besteforeldre og oldeforeldre barnehagebilde i ramme til jul. Planen var å gi dem nytt bilde og "bytt meg ut i rammen", det kan jo ellers bli overvettes mange bilder å ha på veggene etterhvert. MEN, for søren, vi har jo to barn nå! Da må vi jo ordne noe av henne også... som derved ikke går inn i den samme rammen. Og ikke hadde jeg umiddelbare planer om å ta henne med til fotograf heller, da ville jeg tatt SØSKENbilder i så fall.

Fra neste år regner jeg med å få tatt søskenbilder i barnehagen, så lenge begge går der da, når han begynner på skolen blir det vel tull igjen (og på skolen tar man vel ikke bilder hvert år, eller er det forandret fra jeg var lita?)

Men, fiiiiiiine barnehagebilder av gutten har vi fått. Bare at de altså ikke egner seg til å hverken bruke som julekort eller egentlig helt ideelle julegaver, all den tid den smilende gutten jo tross alt har ei søster...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat