Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-06, 13:27   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skulle selge et hus/leilighet

Selvsagt er det viktig at det ser innbydende ut på bilder. Jeg har som hobby å se på boliger på nett :innrømmer: og noen ganger får jeg nesten lyst til å gå på visning bare fordi det ser så lekkert ut.

I det tilfellet som du viser, så tror jeg at jeg ser gjennom rotet, det skal jo uansett ikke være der hvis jeg flytter inn (da kommer nemlig mitt rot )

Nei, jeg ville være mere skeptisk hvis det var noe som var nymalt, - hva er det de prøver å skjule under malingen her, liksom. Dette har jeg lært etter å ha lest om Vimsens kjeller.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat