Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-06, 13:56   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skulle selge et hus/leilighet

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Oi... Tror ikke vi hadde gått dit på visning. Bildene er teller jo endel for de fleste som lurer på om de skal gå på visning.

Dette ble jeg litt nysgjerrig på. Jeg ser rot, ja, men det er bare overflaterot. Men jeg ser også at innredningen ser hel og pen ut, det kunne vært at skapdørene hang på halv åtte, men det gjør de ikke her. Det er nye moderne dørhåndtak, lover litt godt. Det er flis på veggen. Ser ut for å være god benkeplass. Er det laminat på gulvet, tro? Der bak er det jammen et vaskerom, kjempepraktisk, da slipper man vaskemaskinen på badet. Foldedør, javel, kanskje ikke så moderne, men den ser hel og ordentlig ut, og kan duge inntil videre.

Hvis det er huseierne som bor her, så har de liten peiling på salg av hus. Kan det være leieboere som ikke har fått beskjed om å rydde til fotografering?

Ja, sånn tenker jeg. Positiv inntil det motsatte er bevist.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat